ZURINAH HASSAN IALAH SASTERAWAN NEGARA MALAYSIA

Thursday, March 17, 2011

PREMIUM BEAUTIFUL

LAIN MACAM PULA ENTRY SAYA HARI NI.

Terbaca di akhbar yang keratannya ada di bawah ini. Tengok tu, hebat sungguh orang sekarang buat duit. Macam-macam cara dan macam-macam iklan yang kita lihat di akhbar dan internet. Tapi yang ini sangat menarik perhatianku. Sebabnya? Sebab aku pun pakai korset ni. Namanya Premium Beautiful. Ada anak-anakku yang suka-suka nak buat business cari pendapatan sampingan. Maklumlah hidup di zaman mencabar ni semuanya memerlukan wang.

Kaedah Premium Beautiful ni mcm amalan orang2 dulu juga. Orang2 dulu pakai bengkong dan bertungku untuk dapatkan badan yang cantik. Tapi yang penting bukan semata cantik, kita nak sehat. Ia mengandungi infrared rays yang sangat bermanfaat untuk kesihatan. Nak tahu kebaikan far infra red boleh layari beberapa laman web.

Saya petik dua sumber:

(http://www.chimachine4u.com/fir.html)dan (http://www.biocera.co.kr/eng/Far_infrared_ray.htm)

IKHTIAR MENJAUHKAN KANSER

- Far Infrared heat penetrates through the body and kills existing cancerous cells.
- Far Infrared heat enables capillaries to expand, thus enabling good circulation and combating the potential existence of cancer cells.


SEBAGAI PEMBAKAR KALORI
FIR has an outstanding impact on caloric consumption and weight control; It is found that in only thirty minutes 600 – 2400 calories can be burnt. Infrared thermal systems stimulate the energy used in to run six to nine miles during one session. This is proving to be best solutions for the people who can not exert themselves yet have to control weight effectively. FIR also helps body to flush out the toxins which is essential for body to work effectively.

Nanti saya cerita lagi

ISLAM MEWAJIBKAN KITA BERIKHTIAR UNTUK MENCARI KEBAIKAN Dalam Al Qur'an surat Al Qasash ayat 77, Allah mengajari kita, Dan carilah pada apa yang telah dianugrahkan Allah kepadamu [kebahagiaan] negri akherat dan janganlah kamu melupakan bagianmu dari [kebahagiaan] dunia.


Jadi sesiapa berminat boleh tinggalkan pesan di sini. Atau msg saya di 016 2598049.


No comments:

Post a Comment